بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


وقتشه امشب وقتشه....

http://esesclub.com/public/album_photo/bf/ad/02/2a914_8f4d.jpg?c=f4c5

و حالا لیگ قهرمانان ....
استقلالی ها ابتدای فصل وقتی جواد نکونام را به خدمت گرفتند بیشترین فکر و ذهنشان معطوف به جام باشگاههای آسیا بود و می خواستند از تجربه بین المللی این بازیکن لالیگایی خود بیشتر در این رقابتها استفاده کنند.خود نکونام هم بارها در طی مصاحبه های مختلف عنوان کرده بود که علاوه بر تحقق بخشیدن به آرزوهای دوران کودکی اش یکی از دلایل مهم پیوستنش به استقلال همین بازیهای لیگ قهرمانان آسیا بوده است.
با کمال احترام به بازی های خوب نکونام درلیگ این فصل برای استقلال،به عنوان یک هوادار هنوز نتوانستم نقشی پررنگ و درخشانی در بازیهای پسران آبی از جواد لالیگایی در تیم محبوب خود ببینم و فکر می کنم نکونام این فصل در بازیهای بین المللی و رسمی تر همراه با تیم ملی ایران بیشتر توانسته حودش را نشان بدهد و در استقلال همانند بازیهای ملی عملکرد درخشانی نداشته است.
پس امشب وقت آن فرارسیده تا جواد نکونام ،لالیگایی بودن خود را در استقلال نشان دهد و به همراه دیگر بازیکنان تیم چون جباری،مجیدی ،برهانی و ....یک بازی زیبا و در عین حال توام با کسب امتیاز را برای تماشاگران بسیار آبی دوست به نمایش بگذارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 9 / 12 / 1391برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,جواد نکونام,الریان قطر,بازیهای بین المللی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com